perjantai 24. helmikuuta 2017

Unien ikivanha viisaus

 Unista aamua täältä Willa harmajan pirtistä. Minulla on jo jonkin aikaa mietityttänyt eräs seikka. Olen pohtinut sitä, mikä minä olen. Tiedän olevani selvätuntoinen ja minulla on myös selväkuuloisuutta ilmennyt jonkin verran ja selvänäköä pienissä määrin. Minä olen kuitenkin nyt jonkin aivan uuden asian äärellä tämän unien näkemisen kanssa ja olen nyt huomannut, että tuo ominaisuus minussa, mikä se sitten ikinä onkaan, voimistuu voimistumistaan. Tuntemuksia herättävää tämä on, siitä ei pääse mihinkään. Kuten jo olen kerran aiemmin blogissani maininnut, olen nähnyt aiemmin yhden enneunen. En sitä silloin jäänyt sen enempiä pohtimaan, vaikka se olikin erikoinen tapaus. Nyt olen huomannut, että mitä enemmän olen meditoinut, aistimukseni ovat sitä voimakkaampia ja myös suureksi yllätyksekseni unimaailma on alkanut antaa minulle viestejä, joita en koe millään tavalla voivani hallita tai kontrolloida ja tiedän, että tämä on myös siksi hyvin puhdasta informaatiota. Eli siis meditaatio on vahvistanut päiväsaikaan tapahtuvia aistimuksiani ja olen huomannut näillä olevan selkeä yhteys. Näkyy olevan myös niin, että minulla voimakkaimpana kanavana toimiva selvätuntoisuuden muoto aktivoituu voimakkaimmin. Nyt kuitenkin tähän kaiken rinnalle on astunut minulle aivan uusi muoto saada viestejä ja nämä viestit tulevat minulle unieni kautta.
 Olen pistänyt merkille, että kun saan unien kautta jotain informaatiota, jolla on todellista merkitystä valve elämään, olen aamulla 100% tietoinen siitä, että sain unessa tärkeän viestin. Puhun viestistä, koska en tiedä tälle oikeaa nimeä. Onko se enne? Opastus? Varoitus? En tiedä. Minä olen myös varovasti kysellyt asioista, koska tällainen saa minut tietysti hiukan hämilleni. Mitä tämä on ja miksi näen unia? Sanottakoon nyt näin, että olen saanut tietoa, että tätä ominaisuutta on esiintynyt suvussani. En halua tässä alkaa tätä sen enempää avaamaan, mutta minulle tämä oli mielenkiintoinen ja jollain tapaa helpottavakin tieto.

Olen myös jotenkin varovainen nyt siitä, mitä ja miten näistä asioista kerron. Olen huomannut, että usein unet, joita olen nähnyt, linkittyvät jollain tapaa minulle tärkeisiin ihmisiin. Unessa näkemäni asiat eivät välttämättä tapahdu itse henkilölle, joka on elämässäni, vaan asiat joita näen, voivat tapahtua heidän lähipiirissään oleville henkilöille. Itselleni en ole varsinaisia unia saanut tapahtumista ja hyvä niin. Kuitenkin olen saanut selkeitä opastuksia ja varoituksia. Kun varoitukset tulevat unessa, otan ne hyvin vakavasti. Kuten jo aiemmin sanoin, unet ovat minulle erittäin puhdasta informaatiota ja kunnioitan syvästi tätä ominaisuutta, enkä ikinä halua sitä väärin käyttää. Mistä sitten tiedän, mikä on viesti ja mikä on "vain" unta. Se on se tunne. Nämä viestit ovat äärettömän selkeitä mm. tunnelmaltaan. Noissa tilanteissa koetut tunteet ovat unissakin syvää surua, pettymystä tai varmuutta. Aamulla minulla on välittömästi herätessäni järkähtämättömän varma tieto siitä, että sain unessa viestin. Minä vain tiedän sen.
 Millaisia viestejä minulle sitten unissa oikein annetaan? En halua missään tapauksessa näitä informaatioita yhdistettävän keneenkään ihmiseen. Se, kerronko informaatiosta henkilölle, josta unen näin, on aina erittäin vakavan harkinnan alla. En tiedä mistä tämä tulee, mutta haluan ehdottomasti toimia tässä asiassa oikein. Jos uni on toteutunut ja minulle kerrotaan tapahtumasta, saatan harkintani mukaan sanoa nähneeni unessa tämän tapahtuvan. Unissa voidaan tuoda viestiä jonkin henkilön kuolemasta, sairaudesta, järkyttävistä ja suurista elämäntapahtumista, ja olen myös saanut ohjausta ja varoituksia liittyen omaan elämääni. Monenlaisia asioita siis.Nämä asiat tulevat unissa aina randomisti, eikä niihin osaa varautua etukäteen. Asiat voivat nostaa esiin hyvin monenlaisia tunteita. En kuitenkaan koe tätä raskaana asiana. Olen oikeastaan hyvin kiitollinen tästä kaikesta.

Vaistoni sanoo, että uusi lehti on avautumassa tämän myötä. Ei ole kiire mihinkään. Uskon, että elämä ja aika antavat tarpeellisia vastauksia tästä heränneisiin kysymyksiini ja kaikella tapahtuvalla on aikansa ja paikkansa, kaikella on tarkoituksensa. Uskon vakaasti, että saan elämässäni kaiken tarpeellisen ohjauksen myös tämän asian suhteen. Mielenkiintoista ja moninaista on tämä elämänpolku. Yksi sivusto, missä on kivoja selityksiä unille, on hedelmäpuu. Unista on myös kirjoitettu runsaasti kirjallisuutta ja aihe puhututtaa netissä.

Unelmoidaan ja uneksitaan, levätään ja valvotaan.

Sinä et löydä mystiikkaa.
Mystiikka löytää sinut.

Valon terveisin Pauliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti